keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Hieno juttu!

Tein tänään hienon jutun ja olen tosi tyytyväinen itseeni. Ja sen aion kailottaa sen koko maailman internetille, jotta tämä tällainen olotila jäisi mieleeni ja muistiini :D En voi kertoa kaikkea (tutkimussalaisuus ;) ), mutta sen verran ehkä, että olin studiossa ja äänitimme soittamiani bassojuttuja ja kylläpäs kuulosti hyvältä! Ihan ihmettelin, että tosiaanko se olen minä, joka tuon soitin :) Tykkään aika vähän sellaisesta "suomalaisesta" itsensäväheksymis- ja kadehtimisjutusta, vaikka ehkä jonkun mielestä voi tuntua ylimieliseltä, että toinen on tyytyväinen itseensä. Mutta saa olla itsestään terveellä tavalla ylpeä! Tottakai! Miksi se olisi huono juttu, asiahan on vallan päinvastoin! :)


Elämä pitää hauskalla tavalla omistaan huolta, sen sain myös tänään huomata. Olin jo aikaisemmin hukannut hanskani (yllätys...) ja nyt todellakin palelin kadulla kävellessäni. Harmittelin, etten ollutkaan muistanut tarkistaa löytötavarakorista, josko siellä olisi ollut jotain jonkun hylkäämiä vanhoja lapasia, kuten olin ajatellut tekeväni. Kuljin siinä kädet taskussa tutisten, kun yhtäkkiä kadulla makasi kaksi jonkun hukkaamaa sormikasta! Ajattelin, että tyyppi ei kuitenkaan enää löydä näitä ja nämä kuitenkin päätyisi pian kadunlakaisukoneeseen ja minulle olisi näistä paljon iloa, joten päätin tarjota niille lämpimän kodin. Löytäjä saa pitää, eikös? :) Oli mukava jatkaa matkaa lämpimin sormin ja violetilta väriltäänkin sormikkaat sopivat vaatteideni kanssa erinomaisesti. Kiitos sinulle, joka hukkasit sormikkaasi. Ne pääsivät hyvään kotiin! <3

Huomenna onkin rentoutuskonsertti, kivaa! :) Näin sisäpiirin tietona vielä toistaiseksi, että tulossa on vielä toinenkin konsertti 13.12.12. Sinnekin kaikki tervetuloa!


2 kommenttia:

  1. Aivan loistavaa! Tätä saisi viljellä enemmänkin, sellaista aitoa iloa omasta tekemisestään ja onnistumisestaan. Miksi sitä muka pitäisi peitellä ja väheksyä? Varsinkin jos sama henkilö ei myöskään säästele sanoja kannustaessaan ja kehuessaan muita.
    Maailmaa voi muuttaa vain muuttamalla itseään :)
    Tuo rentoutuskonsertti kuulostaa niin hyvältä, toivon vielä pääseväni sellaiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Ja toivottavasti pääset joku kerta konserttiin :)

      Poista