tiistai 19. huhtikuuta 2011

Mukava päivä

Aamusta kävin rentoutumassa omalla venyttelytunnillani. Venyttely on niin mahtavaa! Ja etenkin kun sen tekee "laiskotteluasenteella". Tyylini on etsiä/löytää jokaiselle lihakselle niin rento venytysasento, että siihen voisi vaikka nukahtaa. Sellaisissa asennoissa pötkötteleminen tunnin verran tekee kyllä niin hyvää keholle ja mielellekin!

Tänään käveli nurmikolla vastaan kilppari! Harmi vain, että Aurelia nukkui, hän olisi varmasti ollut innoissaan myös.

Tässä käppäilee neiti Anu 8v


Sitten mieheni tuli jatkamaan Aurelian päiväunikärräilyä ja minä pääsin soittamaan. Minulla on huomenna  rentoutuskonserttidemon lisäksi ihan tavallinen konsertti, Tammisaaressa. Siellä on  "Sano se sävelin" -taidenäyttelyn avajaiset ja minun tarkoitus on siellä sitten sanoa se sävelin ;) Tehokas päivä siis tulossa. Jäämme Aurelian kanssa isäni luokse yökylään Tammisaaren lähelle Lappohjaan. Seikkailua siis jälleen luvassa!
 
Siinä soittaessani katseeni osui parvekkeella olevaan yllätykseen! Mieheni oli ostanut pääsiäisliljoja! <3 Ehkä pieni vihje, että jouluvalot voisi jo poimia pois... ;P Pääsiäisenä voisikin laittaa parvekkeen kuntoon!


Iltapäivä sujui leppoisasti. Olin päättänyt, että en järjestä mitään erityistä ohjelmaa vaan otan tosi iisisti loppupäivän, huomisen koitoksia ajatellen. Menimme Aurelian kanssa ulos ihanaan kevätsäähän ja hiekkalaatikon kautta kauppaan. Tällaiset ostoksemme olisivat olleet, jos Aurelia olisi saanut päättää :) (kiikutin juustot takaisin kun hän oli häärännyt valmiiksi. Hän oli niin innokkaasti auttamassa ostosten tekemisissä, etten raaskinnut keskeyttää)

Aurelia ostoksilla
Myöhäisillasta kirjoittelin vielä huomisen konsertin spiikkiä ja leikkaa-liimailin nuotteja. Viime tinka on ystäväni. Saan usein parhaat oivallukset silloin. Ja hyvän mielen, kun vihdoin olen saanut sen tärkeän jutun tehtyä, jonka tekemistä olen lykännyt ja lykännyt ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti