keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Kanssamatkustaja oli iloinen!

"Miten päivä on mennyt?"

Hmm... Nyt pitää valita vastaus. Senhän voi aina itse valita, että mitkä asiat päivän tapahtumista poimii esille. Siispä valitsen vastata "Hienosti! Olen tehnyt kaikkea kivaa", vaikka päivässäni olisi ollut muitakin kuin kivoja juttuja. Mutta mielummin muistelen ja varsinkin kerron kivoja juttuja :)

Nettikuva. Me ei päästy näin lähelle spåraikkunan läpi.
Olen erittäin kiitollinen spårapysäkin naiselle. Hän tietämättään pelasti loppuiltani! Olin menossa soittotreeneihin (myöhässä) ja oli ollut hankaluuksia saada soitin haettua. Olin saanut ärtynyttä kohtelua osakseni ja minulle oli jäänyt ikävän kalvava fiilis päälle. Tiedät varmaan tunteen siitä, että mitä tahansa teetkin, se on aina jonkun mielestä väärin ja huonoa. Olikin oikeasti todella lohduttavaa, että spårapysäkin nainen oli niin ystävällinen ihan muuten vain. Olin jotenkin hämmästynyt siitä, että eikö hän pidäkään touhujani väärinä ja huonoina. Koomiseltahan se kuulostaa näin jälkikäteen ajateltuna :D Noustiin samaan spåraan ja hänen hyväntuulisuutensa tarttui. Nähtiin Lucia-kulkuekin! Kyllä kannattaa aktiivisella tavalla olla ystävällinen muille ihmisille aina kuin itse on hyvällä tuulella. Voi tietämättään ja minimaalisella nollavaivalla pelastaa ihmisten päiviä :) Jaettu ilo on moninkertainen ilo <3


Teimme joulukortteja :) Aika hienoja, kuten Aurelia itsekin sanoi :)


 .
Yllätyin iloisesti kun kävin Bragesalissa. Mitä erinomaisin paikka rentoutuskonsertille! Ihan oikea kunnollinen natiseva ja pehmeä puulattia, ja muutenkin tosi tunnelmallinen paikka :)



Hahaa miten kekseliästä! Wau, todella hienoja ja tulipas iloinen mieli!!! Päivän luukusta kyse siis :) Klikkaa jostakin kohti kuvaa, niin saat isommalle.

Luukku 13
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti