sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

Soittoa soittoa soittoa

Aaah! Rakastan tätä tunnetta! Hengästyttää, on kuuma, kädet vapisee eikä sormet meinaa jaksaa näpyttää näppistä. Ei, en ollut jumpassa, en salilla enkä kahvakuulailemassa. Olen ollut soittamassa! <3 Koko päivän! Ja olen edistynyt tuossa aikaisemmin mainitsemassani salaperäisyysbiisissä sen verran, että tuli kutsu ensi tiistain konserttiin. Jee :) 

Esiintyminen on hienoa. Olisi hyvä jännittää ennen soittoa, niin se pikku adrenaliini antaisi vielä sopivasti lisäterävyyttä, vaan enpä yleensä onnistu jännittämään, en oikein tiedä miksi? Jee, lavalla vain minä ja basso ja musiikki <3

Musiikkileiri on ollut mielettömän hieno. Olen voinut touhuta omia juttujani piiiitkästä aikaa. Kopioida läjäpäin kivoja nuotteja, höpötellä muiden muusikoiden kanssa, istuskella tietokoneella sopivasti, ulkoilla ym... Sekä tietysti, ja ennen kaikkea, soittaa. Aurelia on pärjännyt mummon kanssa ihan tosi hyvin. Jopa niin, että ennen jos katosin hetkeksi näkyvistä, alkoi vahva "äitiäitiäiti". Nyt taas on "mummomummo", jos olen Aurelian kanssa ja mummo lähtee vaikka vessaan... Mummon tyttö :)

Varjossa.

Myöhäisillaksi yksi leiriläisistä, tanskalainen ammattinäyttelijä, esittää Süsskindin Kontrabasso-monologin. Yritämme järjestää, että Aurelia nukkuisi ja mummo olisi hänen kanssaan. Ajatella, ehkäpä pääsen vielä illanviettoon! Milloinkohan olen viimeksi ollut...??!! Luvassa siis mahdollisesti vielä iltaöistä päivitystä, lupaan ottaa paljon kuvia hulvattomasta esityksestä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti