torstai 10. maaliskuuta 2011

Kevättä

Minulle tulee hyvä mieli, kun näen hyvinvoivia kasveja. Tässä selkeästi yksi! Se oli unohtunut pitkäksi aikaa entiselle koululleni (olin sen itse sinne vienyt). Toin juuri ja juuri hengissä olevan kukan kotiin jokunen kuukausi sitten ja nyt se on kasvattanut tosi paljon uusia lehtiä!


Peikonlehti

Mummo ja Aurelia lähtivät ulos. He olivat niin hauskan näköisiä, että oli pakko ottaa salaa kuvia vessan ikkunasta.


No niin mummo, nyt lähdetään kylille!


Mummon ja Aurelian ollessa ulkona muokkasin reissukuvia. Tuli hyvä mieli! Olin ottanut reissuun ihan uuden kameran, enkä ollut osannut käyttää sitä oikein vaan olin kuvannut kaiken ISO 80 -asetuksella, minkä takia kaikista kuvista tuli tosi pimeitä. Olin harmitellut asiaa, mutta nyt huomasinkin, että Picasalla tosiaankin voi korjata paljot virheet! :)

Kaupassa silmiini osui eräs erittäin tärkeältä vaikuttava tavara (NOT!). Haha, anti-age hammastahna!! "Uusi Pepsodent Anti-Age sisältää Calcium Serum Teknologian ja Antioksidantin." Kyllä joo-o... morjens... XD

Bongasin kevään merkkejä jo aika monta:

Vesilammikko

Kadulla sepeliä, vaan ei jäätä!
Jotakin elävää lumen alla!

Tein hyvän TRX- ja kahvakuulatreenin.

Paikkasin lastenvaunujen renkaan onnistuneesti.



Koko päivänä ei tullut yhtään likaista vaippaa!

Posti toi sähkölaskun, jonka summa oli -6,44e. Ihan reilua :)

2 kommenttia:

  1. Voiko, muutens, tommosen peikonlehden vaan katkasta keskeltä ja laittaa juurettumaan, ilman et se kovin siitä pahastuu..? Mulla kun tuo peikonlehti on vielä (toistaseks) kaiuttimen päällä ja roikkuu lattiaan asti. Ja sille pitäis jotain tehdä ennenku E oppii vetämään sen sieltä alas...

    VastaaPoista
  2. Hmm... enpä oon kokeillu. Mutta periaatteesahan sillä on ilmajuuria (tai ainakin tällä meidän yksilöllä), että jos katkasis sellasen alapuolelta ja työntäis vaasiin??

    VastaaPoista